Niezawodne sposoby na zdobywanie Instagram Followers

Niezawodne sposoby na zdobywanie Instagram Followers

Dziesięć tysięcy obserwujących na Instagramie to powszechny kamień milowy w mediach społecznościowych, nad którym wiele osób stara się budować markę – czy to swojej firmy, czy własnego konta osobistego. To naprawdę osiągnięcie tego pierwszego poziomu, który pokazuje, że masz potencjał, aby być poważnym wpływowym graczem online w swojej branży.

Poniżej znajduje się 7 prostych wskazówek, jak dotrzeć do 10 tys. obserwujących na Instagramie i odblokować takie możliwości jak SWIPE UP w relacjach.

Eksperymentuj

Jeśli od jakiegoś czasu publikujesz posty na Instagramie i nie uzyskujesz takiej interakcji społecznej, jakiej szukasz, zmień to. Zmień typ publikowanych treści i nadaj inny ton podpisom. Następnie zapoznaj się z danymi analitycznymi i zobacz, z jakimi treściami ludzie się identyfikują. Możesz również przyjrzeć się markom, które chciałbyś naśladować w mediach społecznościowych i wprowadzić kilka nowych pomysłów. Gdy już zidentyfikujesz treści, które najbardziej przemawiają do Twoich widzów, opublikuj więcej takich postów.

Pozostań przy marce

To prawda, że ​​zbyt wiele eksperymentów może zakłócić rozwój grona Twoich obserwatorów. Osobiście jestem winny odchodzenia od marki od czasu do czasu. Jako ilustrator zdarza się, że twórczo się nudzę, więc przez krótki czas robię coś innego ze swoim stylem … i zaczynam tracić Followersów.

Stworzenie solidnej marki wymaga konsekwencji. Po tym, jak podążasz za tobą przez wystarczająco długi czas, ludzie zaczynają oczekiwać od ciebie czegoś konkretnego – czegoś, co im się podoba. Podczas gdy wrzucanie nowych rodzajów treści jest ważne (ponieważ możesz znaleźć w nich złoty środek do celu), gdy już znajdziesz swoją niszę, nie odchodź od niej zbytnio bez przemyślanej strategii.

Bądź aktywny

Czy jesteś aktywny na Instagramie? Czy lubisz zdjęcia innych osób, komentujesz je i regularnie korzystasz z ich treści? To świetny sposób, aby zacząć być zauważanym, zwłaszcza jeśli te posty są uważnie śledzone przez osoby na Twoim rynku docelowym.

Jednak jeśli jesteś zbyt aktywny, możesz wyglądać jak spamerski bot dla algorytmów Instagrama i mogą cię oszukać. Naprawdę jest wielu nieznośnych ludzi, którzy automatyzują losowe komentarze, które pojawiają się na kanałach influencerów z adresami URL do ich stron internetowych itp. Zatem kluczową kwestią jest tutaj utrzymanie częstego – ale społecznie akceptowalnego – poziomu interakcji.

4. Nie dla “follow for follow”.

To kuszące, ale nie rób tego. Jeśli widzę kogoś, kto ma 7450 obserwujących, ale obserwuje 7500 osób, zwykle oznacza to, że jego treść nie jest w rzeczywistości wysokiej jakości – i po prostu próbują podbić liczbę obserwujących klikając każdy napotkany przycisk FOLLOW. Budowanie zaangażowanej publiczności wymaga czasu i cierpliwości. Jeśli naprawdę masz strategię mediów społecznościowych dla swojej marki, podążanie za innymi dla ich śledzenia Ciebie na Insta nie przyniesie Ci oczekiwanych rezultatów.

5. Bądź prawdziwy i uczciwy.

Na Instagramie rzeczy mogą wydawać się fałszywe. Czy życie tej osoby jest naprawdę doskonałe? Kto ma tak czystą kuchnię? Nie bój się być autentycznym i tworzyć treści, do których ludzie mogą się odnieść. Podkreślanie dziwactw swojej firmy może przekonać ludzi. Chociaż nadal będzie to do pewnego stopnia kuratorowane, publikowanie treści generowanych przez użytkowników, treści osób trzecich, a nawet cytatów pracowników, również rzuci światło na to, jakie wartości i priorytety ma Twoja marka. Korzystanie z narzędzia Instagram Stories to także świetny sposób na zaprezentowanie kultury firmy lub wyjątkowej osobowości; jeśli czujesz się komfortowo z wideo, spróbuj!

6. Nie chwal się zbytnio.

Więc wygrałeś nagrodę. To świetnie i zdecydowanie powinieneś o tym pisać. Po prostu unikaj robienia pochwał, certyfikatów i recenzji jako jedynego rodzaju publikowanych rzeczy. W podobny sposób nie trać zbyt wiele czasu na rozmowę o swoim produkcie lub usłudze i dlaczego jest ona niesamowita. W rzeczywistości spędzaj na tym bardzo mało czasu. Ludzie nie śledzą Twojego konta na Instagramie wyłącznie w celach promocyjnych. Chcą zobaczyć tę stronę Ciebie lub Twojej organizacji, która sprawia, że ​​wyglądasz bardziej ludzko, chcą inspirować się twórczo i chcą się śmiać!

7. Publikuj aktualne treści.

Bycie na bieżąco z aktualnymi wydarzeniami – Wiadomości branżowe i popkultura pomogą Ci zwiększyć liczbę interakcji z Twoim kontem. Zwróć uwagę na to, co zyskuje na popularności, i jak możesz to wykorzystać na swojej stronie. Czy jest nowy mem, który staje się viralowy? Zobacz, jak możesz go spersonalizować, aby pasował do Twojej marki lub specjalności. Czy w mediach wydarzyło się coś, co miało wpływ na Twoją branżę? Napisz na swoim blogu artykuł z własnym spinem i promuj go na swoich kanałach społecznościowych (w tym na Instagramie!). Wykorzystanie bieżących wydarzeń i trendów online może pomóc przyciągnąć więcej uwagi do twoich treści, zwłaszcza gdy używasz odpowiednich hashtagów.

Jeśli pomimo tych 7 wskazówek uważasz, że chcesz jak najszybciej dobić liczbę do określonego numeru followersów, możesz oczywiście skorzystać z kupna lajków. Najbardziej polecaną stroną jest polskielajki.pl. Kupisz tamj interesującą Cię liczbę followersów w dobrej cenie i sprawisz, że będziesz wyglądał bardziej wiarygodnie, promując swoją markę czy biznes. Dzięki temu też możesz przyciągnąć followersów, żywo zainteresowanych Twoim profilem i działalnością na IG.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.